by amanda

|
killarna kommer fram till mig och säger :

dem: hörru tjejen, vad heter du ?
jag: hurså?
dem: våran kompis gillar dig (så pekar de på någon)
jag: aha okej (?)
dem: vart bor du ?
jag: dalen.
dem: okej, kan vi få ditt nummer?
jag: aa visst 073.... fast en siffra är fel så ni går gissa
dem: men snälla säg
jag: nej
dem: vad heter du då?
jag: isabelle, nej jag skojja men säger inte
dem: okej, hur gammal är du ?
jag: 13
dem: okej känner du någon hugo som bor i dalen?
jag: nej tror inte det, hur gammal är han?
dem: 17
jag: nej, jag umgås inte med 17:åringar
dem: det gör vi..
jag: okej varför ? ni är småååå
dem: käften
jag: käften själv (och sen gick vi, fast de gick efter)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: