by amanda

|

sitter hemma hos kusinerna i tyresö och ska strax gå ut och hitta på något med de. vi åt nyss middag, kött och potatis typ med grönsaker och sånt. jätte gott ! när vi kom hit vid 4 så letade vi påskägg, åt godis och spelade wii. det är andra gången jag kör men jag vann alla gånger. på bowling (a) fast de brukar köra hela tiden :p menmen, lite bilder och antagligen videos kommer senare när jag kommit hem och mera uppdatering. aja, pussar amanda <3 



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: