by amanda

|

5 månader har nu gått, tiden går snabbt och saknaden är stor. sakta men säkert kommer jag klara av det här, helt perfekt utan dig vid min sida. jag sa att jag aldrig skulle klara av att leva utan dig och det är sant. en dag kommer jag inte finnas kvar längre, och då vet du att det var dig jag älskade otroligt mycket och behövde i min dag men du svek mig. kom då ihåg mig, för jag avgudade dig och såg upp till dig till högsta procent i allt du gjorde. ta vara på mina ord och alla dessa texter för det dröjer innan du får höra dem igen. det har gått för långt och det vet du. jag är besviken !

Anonym

snygg bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: