by amanda

|
jag har bara så tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta mig till. mamma har gått och lagt sig så det finns ingenting för mig att göra förutom att antingen gå och lägga mig eller sitta kvar vid datorn och jag väljer datorn just nu. jag duschade för en liten stund sen och mitt hår är faktiskt ganska lockigt så jag ska försöka orka med att platta det innan jag går och lägger mig annars så gör jag det imorgon när jag vaknar. vad ska ni göra imorgon? jag har ingenting bestämmt förutom att jag ska till mina kusiner vid 4 och äta påskmiddag med de typ för på lördag kan inte min ena kusin vara med eftersom hon bara är hos min morbror varannan helg och egentligen bor långt bort. kommer inte ihåg vad det heter just nu i allafall. syster är i norrtälje med kompisar och ska sova dära satt det finns inget att sitta och vänta på heller. idag är också första natten på hela lovet som jag inte sover över med någon, jag tror inte att jag gör det imorgon heller men vi får väl se vad som händer .. jag ska i allafal träffa becca på onsdagen som kommer ! det var sjukt länge sedan, saknar henne otroligt. jag fick också reda på att oliver typ ska flytta till inte så långt ifrån mig, dock träffar jag inte honom så mycket längre men alltid roligt i allafall. det kanske bara tar 10-15 minuter mellan oss nu .. : ) här kommer lite egobilder som jag tog med min webbkamera för att jag hade tråkigt (a) menmen, det här var sista inlägget för ikväll. jag bloggar imorgon, pussar.

  
Bella

du kan chatta med mej på msn :P

fina och coola bilder.

Anonym

Coola bilder masken ! Kram<3

filippa

fin du är älsklin !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: