by amanda

|
hejhej, jag sitter hemma och lyssnar på låten i inlägget under. jag kan bara inte sluta lyssna på den (a) i allafall så har jag precis ätit en billys pizza för det hade vart lite mycket om jag åt middag när jag redan ätit pannkakor för inte så länge sedan. så maten var verkligen inte direkt bra, menmen. jag försöker ladda över lite bilder från mobil till datorn i mitt rum för våran nya som jag alltid sitter vid i vanliga fall är skit konstig -.- tova skulle jue som sagt på middag som jag skrev förut så jag drog till skarpnäck och gick hem till henne. vi var hos henne en stund för hon skulle sätta på sitt löshår och lite mer och sen gick vi ut och träffade elin, lukia, thrife, adam och pavel. vi åkte till bagis och gick till gården för fanny skulle göra något och så stog vi där en stund och sen gick vi. vi gick runt lite överallt och pratade bara och sen gick lukia och fanny hem. medans vi andra stannade kvar. jag skulle vara hemma en timme efter det så jag bad de följa med mig en bit och de följde mig enda till kärrtorp. riktigit snällt faktiskt, men de var så sega när vi skulle gå ! aja, jag kom i allafall hem 10 minuter innan väntat. jag ska nog snart logga in på facebook och kolla lite och sådär. men nu ska jag gå, puss §


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: