by amanda

|
nu har vi precis vaknat för en liten stund sedan. vi ska snart göra oss klara och sen åka någonstans och köpa nya tights till mig för mina vita har gått sönder -.- och senare kankse vi träffar my och runa om de kan, vi får se. jag har egentligen ingen lust att gå ut idag, det regnar ! det ska jue vara strålande sol nu "/ menmen, nu ska vi läsa lite bloggar. puss <3

runa, sanna, linn, cornelia, filippa, olivia, denise och my. jag älskar er <3
filippa

älskar er !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: