by amanda

|
nu är vi hemma igen, eller vi var hemma för en timme sen (a) vi träffade kenny, benny, cappe och thrife (stavning?) i bagis. det var faktiskt roligt .. dem gjorde någon konstig sak så jag och filippa passade på att springa till konsum och köpa en liten hemlis : ) när vi kom tillbaka stog vi bara i en klump och pratade. sen när jag och lippa skulle hem så följde kenny och thrife med oss till blåsut medans benny stannade med cappe. efter de åkt med oss så åkte de tillbaka igen. jag och filippa var redan försenade hem så vi fick springa hela vägen från tunnelbanan. menmen, mamma ska snart sova så då måste vi gå in i mitt rum -.- så jag skriver inget mer ikväll, men vi drar i allafall till farsta eller någonstans imorgon och köper nya tights till mig och sen får vi se. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: