by amanda

|
hejsan alla sötisar. filippa ska snart träffa philip så jag går nog hem till mig om jag inte träffar någon annan. vi såg i allafall på sex and the city på tv igår och sen vart lippa trött så hon gick och la sig och jag satt framför datorn en stund och sen gjorde jag också det. vi har för en liten stund sen ätit frukost och gjort oss klara. menmen, jag har ganska stor lust att dra in till stan med mamma eller någon kompis och shoppa idag men vi får se hur det blir för jag ska jue ha guldkort på grönan tror jag. vilka fler ska ha det ? menmen, nu ska jag gå. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: