by amanda

|
hejsan alla söta bloggläsare. nu är jag lippa och linn hemma hos mig och gör pannkakor. vi har lite brottom för mamma kommer snart hem och hon ville inte att vi skulle göra egentligen. idag när vi vaknade gjorde vi oss klara direkt och sen sprang vi hem till mig för att byta kläder och lite sådär och en timme senare vart vi klara. vi gick ner i källaren och sjöng singstar och sen ville elin komma så vi gick upp och ut i trädgården och ställde upp för kubb. och precis när vi vart klara kom elin så vi spelade, jag & filippa mot elin & linn. jag och filippa vann : ) menmen, sen satt vi i solen en stund. linnea och hennes kompis ville träffa mig/oss snabbt så vi gick ut och tog sällskap med de till kärrtorp. när vi kommit till kärrtorp gick elin hem för hon skulle göra något. jag linn och lippa tog tuben till bagis och gick till kennys gård och väntade på kenny, benny och paul. när de kom ut så stog vi bara och prata en stund och sen gick vi till bagis centrum. ganska många vad där så jag lippa och linn gick ner på perrongen och så bad vi benny kenny och paul komma ner. tilda och denise var där så vi sa hej till de, och se gick vi. vi tog tuben och åkte iväg med killarna. tilda och dess var på samma tub så de bytte vagnar och kom till oss. så skulle de till farsta och kenny och paul ville typ följa efter så killarna stack -.- så vi gick hem till mig och när vi ätiti så drar vi till ip. ses vi där ? haha, nej jag skojja. men nu ska vi gå, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: