by amanda

|

hejsan allihoppa. när linn kom hit så gick vi direkt ut och tog tunnelbanan till kärrtorp. vi gick till konsum som låg en bit ifrån centrum och hämtade pengar av pappa som var där. påvägen tillbaka så hittade vi en boll som vi tog med oss. när vi sen skulle hoppa över spärrarna så kommer ordningsvakter och säger att vi ska gå tillbaka ochbetala. vi ba okej .. och så gjorde vi det. sen när vi kom upp på perrongen och hunnit gå längst bak så råkar linn sparka ner bollen på spåret. och filippa tänkte precis hoppa ner och hämta den men då kommer vakterna igen -.- så vi skriker " nej vi tappade bollen " så vakterna nästan springer fram till oss, och så ringer de någon som stoppade hela trafiken medans den andra killen går ner och hämtar den. när vi sedan fått den igen så de killen igen så han startar trafiken igen. sen åkte vi till bagis och åt middag och sen så såg vi benny och några fler utanför fönstret så när vi ätit upp så gick vi ut igen och bad dem komma till hammarbyhöjdens ip. så vi åkte dit och tog med oss våran fina boll och så kom de med tunnelbanan efter. det var några som spelade på planen så när benny, kenny, kappe och paul (stavning?) kom så klättrade vi upp på hammarbybacken. men när vi väl kommit upp vart vi tvugna att gå ner igen för jag linn och lippa skulle hem. killarna åkte med oss till bagis och sen gick de iväg någonstans. jag linn och lippa gick in i videobutiken och köpte en stor cola och en fanta och sen gick vi hem. men nu ska jag umgås med de, imorgon sover jag och filippa hemma hos linn ! skit kul (a)menmen, pussar amanda <3

ella johansen

hejsan hunnybun <3

hur mår du ?

Anonym

jävla fet/ful tjej i mitten...



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: