by amanda

|
nu sitter jag hemma hos filippa igen, vi åkte till någon drop in frisör med hennes mamma och båda de klippte sig medans jag läste någon skvaller tidning och smsade. sen kollade vi på mobiler till filippas mamma och jag tror att hon kanske ska köpa en likadan som jag har, och då vart filippa jätte sur för hon vill också ha en ny men får ingen ännu så hon vart sur för att om hennes mamma malin köper den jag har så är den bättre än den filippa har nu. menmen, sen gick vi in på donken och vi köpte varsin milk shake och jag och filippa köpte en bic mac också. sen gick vi in på bolaget och köpte ett nyckelskåp och en hatthylla till deras nya lägenhet. riktigt fina faktiskt, sen åkte vi i allafall hem. jag och filippa ska snart hjälpa malin att städa och bära ner grejer till källaren, vi ska bara vänta på att någon tjej ska komma och hämta en kista som de lagt ut på blocket. jag vet inte om jag och filippa går ut senare, vi får se. men nu ska vi gå, puss&kram <3

jag älskar dig linn pettersson bästevän !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: