by amanda

|
hej mina sötnosar, nu sitter jag på landet och har precis ätit middag. jag ska snart ut och hitta på något men orkar inte just nu. jag slutade 12 idag och innan dess städade vi på skolgården och lekte lekar. när vi sen slutat var vi kvar i skolan i säkert 40 minuter för vi väntade på min pappa och några väntade med mig. vi var ganska många så jag orkar inte säga namn men så satt vi på ett cafe i centrum och bara pratade och sen gick vi ut. precis när pappa kom så åkte de iväg. jag och pappa åkte som sagt iväg. i bilen läste jag mest i min skit braiga bok och lyssnade på musik. vi stannade också påvägen och köpte en cola och korv till mig för jag hade inte ätit lunch. när vi sen kom till norrtälje åkte vi till thereses (min låtsas mamma) jobb och kollade på en jacka hon skulle köpa och sen drog vi till affären och verkligen stor handlade. det blev fan 7-8 kassar ! sen åkte vi i allafall hem till therese. hämtade hennes och kalles (låtsas bror) väskor och sen drog vi och hämtade kalle hos en kompis och sen åkte vi iväg. när vi kommit fram packade vi upp och sen la jag mig framför tv:n för att kolla lite men hittade inget bra så läste istället. efter det gick jag och kalle ner till hamnen och fottade en massa på vattnet och sådär. men tyvärr så glömde jag usb kabeln både till mobil och kameran så det kommer faktiskt tyvärr inga bilder från helgen fören jag kommer hem på lördag. om jag inte lägger in lite gamla bilder men det gör jag nog. vet ni hur smart jag är eller ? för det första glömde jag mina skor så har bara med mig ballerina skor -.- och för det andra så glömde jag min väska med mitt smink, borste och allt möjligt. hur ska jag klara mig ? :p jo då det går nog eftersom jag bara är här ute i ödet. menmen, vi ska snart på majbrasa en 30 minuter härifrån så vi hörs när jag kommer hem. och trevlig valborg alla läsare, pussar amanda <3

vänskap i 12 år nu linnea, jag är stolt. jag älskar dig : ) <3
(trycka på bilden så kommer ni till linneas blogg)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: