by amanda

|
tro det eller ej men jag sitter faktiskt och läser tidningen " mitt i söderort " det är faktiskt spännande att veta vad som händer runt omkring mig. jag har precis duschat och samtidigt som jag gjorde det så pratade jag med elin i mobilen som också duschade. vi hade båda högtalar men hörde faktiskt inte varandra så det var ganska onödigt men endå kul. sen helt plötsligt efter att vi båda var klara så tror jag att hon råkade lägga på så jag fönade håret men ska snart ringa henne igen. ska nog snart också platta håret, ska bara vänta på att det ska bli torrt. imorgon åker jag till landet och är där tills på lördag. jag åker direkt efter skolan så ska snart packa klart min väska med alldeles för mycket kläder. jag har såklart datorn med mig så det blir uppdatering. antingen mer än vanligt eller mindre. vi får se, men nu ska jag stänga av datorn och sätta mig framför tv:n. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: