by amanda

|

nu har jag precis kollat klart på andra avenyn på datorn och ska snart läsa bloggarna jag följer, tänkte bara berätta att jag var ute lite snabbt med tage, han kom till mig och så gick vi till annie och hon kom ut. vi satt i ett träd och pratade och sen gungade vi och sen var klockan mycket och jag skulle vara hemma 2 minuter efter det så jag sprang hem. imorgon ska jag vara med elin och vi får se om vi ska träffa nikita och någon från haninge, pussar amanda <3
  



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: