by amanda

|
hej mina älsklingar (a) nu har jag precis kommit hem och sitter och äter toast. idag klockan 10 drog jag och tilda till skolan där vi mötte de flesta av de andra i våran klass. vi stog en stund och "planerade" lite sen tog vi bilar till farsta badet där vi skulle städa i olika områden. det tog 4-5 timmar ! snacka om att det var jobbigt i det varma vädret. menmen, när vi var klara vart jag hemskjussade. jag fixade mig direkt och sen kom linn hem till mig. vi tog tunnelbanan direkt till skärmarbrink och väntade på elin. när hon kom så hoppade vi på hennes tunnelbanan och åkte till slussen. där tog vi båten över till grönan. men direkt när vi kom in så var det nästan 2 timmars vänte köer så vi mötte denise och olivia och sen åkte vi där ifrån direkt. vi tog bussen in till stan och satte oss och åt glass på donken. det var typ någon knarkare eller något som satte sig brevid mig. vi satt typ och skratta så hon vart fett irreterad (?) så hon typ jagade bort oss eller något. sen skulle hon köpa något av en kille men hon fick det inte så hon typ skrek åt honom så han slog henne. då började vi följa efter men orkade inte efter ett tag så då åkte vi hem. vi tog tunnelbanan till kärrtorp och sen gick vi till svantes gård för att prata med honom men ingen av oss sa något så jag gick hem. i nästan inlägg kommer bilder från igår och idag, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: