by amanda

|
hej mina sötnosar, nu är jag och matilda hemma hos mig och har precis ätit fingor med mjölk. vi har verkligen haft så sjukt roligt idag ! det började med att jag cyklade hem från annie för att göra mig klar, när jag var det gick jag till kärrtorps centrum och tog tunnelbanan där ifrån till bagarmossens centrum. i centrum mötte jag elin matilda nadja melinda och nippan. när vi alla var där så tog vi tunnelbanan till slussen och tog båten där ifrån till grönan. elin nadja och nippan vart klara före mig tilda och melinda så de gick in innan oss. vi andra fick stå kvar i 2 timmar för att få våra guldkort. när vi väl kommit in så åkte vi berg&dal banan och sen mötte vi de andra. vi åkte en massa karuseller och allt man gör på grönan ; ) fast vi åkte inte den nya för det var för långa köer : ( elin nippan tilda och nadja åkte mest grejer som jag och melinda inte vågade så vi gick till andra karuseller så möttes vi sen. lukia hade inte råd med fler biljetter eller guldkort eller åkband så hon kunde inte åka så hon kollade mest på "/ memen, det var sjukt kul i allafall ! sen tog vi bussen hem, jag och tilda gick hem till henne och hämtade hennes saker och sen åkte vi till skarpnäck och mötte tunnelbanan och nu har vi precis kommit till mig. bilder och det kommer imorgon, skit många (a) pussar amanda <3

våra outfits ;  
Anonym

så sööötaaaaaaa ! :) <333333333

Anonym

såååå fuul jag är !

matilda

såååå fuul jag är !

matilda

såååå fuul jag är !

matilda

såååå fuul jag är !

matilda

såååå fuul jag är !

matilda

såååå fuul jag är !

Anonym

skitful



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: