by amanda

|
god morgon mina läsare (a) vad har ni för er ? jag och angelica sitter framför datorn för att jag skulle blogga snabbt men vi ska snart göra oss klara och äta frukost. när jag är klar här så måste jag tyvärr hem eftersom jag ska hämta pengar till mitt guldkort och annie ska träffa hennes kompis från tyresö. menmen, kul har vi haft i allafall. det finns inte så mycket mer att skriva men jag bloggar nog när jag kommer hem ikväll. pussar amanda <3
olivia vw

hej gumman önskar vi kunde träffas lite ? saknar dig som faan och tiderna , minnerna

Kimberly

Var med i min tävling ''vem har snyggast outfit?''

För mera information, kolla in min blogg..

http://kiwberly.blogg.se/2009/april/tavling-1.html

<3333



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: