by amanda

|
hej alla sötnosar, idag är jag på strålande humör för idag är jag med min älskling angelica och ska sova över hos henne. vet ni hur länge sen det var ? nej men riktigt länge sen "/ i allafall så sitter jag och bloggar och angelica fixar sina lösnaglar som vi precis har varit och köpt i globen. vi gick direkt hem till henne för att platta mitt hår och sen åkte vi till slussen för att hon skulle köpa en tröja men det fanns inte rätt storlek. så vi gick in adidas affärer för att jag ska köpa en till adidas men den som jag hade tänkt köpa hade tagit slut .. men om det skulle komma någon mer i samma färg så kommer någon som jobbar där ringa min mobil.. så jag har liksom paxat ; ) annars kanske jag ska köpa någon annan färg, det kommer snart en ny men vi får se. så vi åkte i allafall till globen och köpte lösnaglar till annie och sen åkte vi hem. det finns som vanligt bilder från idag men vi hittar inte annies usb sladd så kanske kommer det senare. men nu ska vi snart äta middag och sen ska vi ut. pussar amanda <3

bild från sommaren 08 när annie var på mitt landställe (a)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: