by amanda

|
hejsan alla söta bloggläsare. vad gör ni? jag sitter hemma framför datorn, bloggar och lyssnar på musik. idag efter skolan så hade vi tänkt att åka till haninge men de svarade inte så vi bestämmde annat. jag skulle till frisören och fixa mitt löshår för min frisör ska hjälpa mig. men de hade tydligen stängt på onsdagar så jag elin angelica melker tage viktor och venne drog hem till mig en snabbis för jag skulle byta kläder och så kollade vi lite på tv och sen drog vi. elin och viktor gick hem. jag och annie gick hem till henne och hämtade lite saker medans killarna väntade utanför. när vi var klara åkte vi in till slussen, jag och annie köpte en glass på donken och killarna gjorde något annat. sen åkte jag annie och melker hem och venne och tage stannade kvar i slussen. jag åkte hem och kollade på tv i allafall. när mamma kom hem hjälpte jag henne med maten, och efter vi ätit kollade jag på tv och sen loggade jag in på datorn. jag antar att jag snabbt ska fixa mitt löshår imorgon och sen åker jag och elin till haninge. men vi får se, jag skriver senare. och då kommer bilder från igår och idag. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: