by amanda

|
hemma igen, efter det förra inlägget gjorde jag och filippa nudlar och sen gick vi ut i trädgården och spelade kubb. jag ledde så hårt men sen gjorde jag typ fel enligt filippa så hon vann .. (?) haha, sen satte vi oss i solen och pratade med linn i telen och hon skulle träffa olivia och saga. så vi gick till centrum och köpte en glass medans vi väntade på att linn skulle komma med bussen. när hon kom så var olivia och saga redan där och de skulle till skarpnäck så de hoppade på tunnelbanan och jag och filippa åkte till ip igen och satt där och sen gick vi hem till mig. hämtade hennes nycklar och sen gick vi till henne och hämtade våra väskor som vi lämnade där när vi åkte från henne imorse. sen tog vi tunnelbanan till kärrtorp och gick därifrån. vi sitter och väntar på att pappa ska göra middag till oss, det blir toast : ) och sen ska vi sjunga singstar, så om jag orkar så slänger jag upp ett inlägg senare. pussar amanda <3
tova

hahaha ,

madde

haha fett skön !

Anonym

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: