by amanda

|
hejsan alla sötisar, jag mötte upp cissi innan jag drog till stan. vi åkte tillsammans till stan och mötte min syster och hennes kompis där. och sen köpte vi löshår som gick ganska snabbt. och snacka om dyrt ?! menmen, vad gör man inte ? ; ) sen gick vi till något cafe och köpte sjukt dyr glass. och sen åkte jag och cissi hem till mig. vi kollade lite videos på youtube och sen skulle jag äta så hon satt brevid och väntade så länge. nu har hon precis gått härifrån för hon skulle hem. och jag ska snart till söder och hjälpa mamma med en grej som jag tjänar 50 kronor på. imorgon ringer jag min frisör så hon kan hjälpa mig att klippa till och fixa löshåret. jag vet inte om vi ska till haninge imorgon men om vi ska det så fixar jag nog håret på torsdag. vi får helt enkelt se för jag har inte pratat med elin och hon har träning nu (tror jag) så jag ringer senare. men nu ska jag dra mig, orkar jag så bloggar jag när jag kommer hem. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: