by amanda

|
jag har precis ätiti middag, pannkakor .. mumms : ) ingen var hemma så det fanns inge färdig mat hemma så det fick bli pannkakor. jag var verkligen inte sugen på det och mamma vägrade köpa en vanlig sallad. typiskt henne ; ) menmen, hemma blir jag nog resten av kvällen. ska nog hjälpa ronja med hennes blogg sen också för hon ska göra en ny. men nu ska jag dra mig, om jag orkar så bloggar jag senare. (GLÖM INTE KOMENTERA!) pussar amanda <3
Anonym

bajs



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: