by amanda

|
god morgon alla ! fint väder idag va ? riktigt skönt ! jag började min morgon vid 10, frukost med familjen och sen en dusch. sen klädde jag på mig, plattade håret och ska snart sminka mig och borsta tänderna. sen ska jag möta upp cissi och elin, och vi åker till haninge tror jag. jag har inte pratat med någon av killarna idag men jag gjorde det igår så jag tror det .. skulle bara slänga upp ett snabbt inlägg och visa att jag lever ; ) fler inlägg tror jag inte att det blir fören jag kommer hem. ha en bra dag alla bloggläsare, pussar amanda <3

tryck på bilden för att komma till paulinas blogg, jag älskar dig hjärtat <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: