by amanda

|
hej alla ! hemma nu : ) jag blev upphämtad av elin och hennes pappa vid halv 4. och vi drog direkt till älta för att lämna lite saker från ikea i elins nya lägenhet. hon ska jue flytta dit men som tur är ska hon inte byta skola ! sen stannade vi där en liten stund och sen åkte vi hem till elin. hon gjorde klart sig och sen mötte vi cissi i bagis och åkte med henne till gullmars. där tog vi bussen till haninge, när vi kom dit gick vi till någon park och mötte killarna där och någon annan tjej. vi stog där och frös, i allafall jag ! det var så sjukt kallt och tråkigt att bara kolla på så vi åkte hem efter kanske en timme. vi åkte hem till elin igen och gjorde nästan ingenting där. och sen vart klockan mycket och jag skulle hem och äta så jag drog. cissi gick också hem för hon skulle vara hemma om 5 minuter efter det .. och elin stannade hemma för att äta hon med. jag skulle egentligen ut och träffa elin efter vi båda ätit men klockan var halv 9 och jag skulle tydligen vara hemma 9 -.- så vi sket i det. vi ska nog endå träffas imorgon, cissi också tror jag. vi funderade på att åka till haninge om de kan men de svarade inte på mitt sms förut så vi får se. men nu ska jag överföra lite bilder till datorn. puss amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: