by amanda

|
HejHej, <3 igår hittad vi löss i mitt hår. alla mina kompisar har också haft löss. så alla som vart i min närhet eller överhuvudtaget borde luskamma sig och gå runt med håret uppsatt. just nu har jag lusmedel i mitt hår som ska vara i , i 12 timmar och det har inte gått så lång tid ännu så jag får vara hemma från skolan eller jag ska gå till skolan 12 och slutar halv 2 : ) aja orkar inte skriva mer nu. men luskamma er ! pussar <3
my elfstrand

tack för varningen, som tur var hade jag inga :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: