by amanda

| Vardag

Fattade du inte hur mycket jag gillade dig. Allt så bara klick med dig, jag trodde inte att det här skulle hända med dig?. När du sa att jag var ditt allt så trodde jag på dig, när du sa att du bara var min så trodde jag på dig, när du sa att jag bara var din så trodde jag på dig. När jag träffade dig första gången så var allt perfekt det var helt enkelt för perfekt, du var så underbar och snäll du kramade om mig. När jag kramade dig exploderade mina känslor för dig jag kände att dom bara blev starkare och starkare. Jag trodde inte att du var som alla andra killar jag trodde att du var äkta, men jag har lärt mig nu att det inte finns en ända kille som inte är som alla andra. Jag vet att ingen kan vara perfekt men jag trodde helt ärligt att du va de. Alla ord som du sa till mig och allt jag sa till dig var så äkta, det var inte något jag bara hittade på. Du fattade aldrig att jag älskade dig på riktigt eller hur, du svor på din död att du inte var som alla andra eller hur? jag trodde på dig det var dumt gjort. Tror du själv att jag är så dum så att jag inte fatta va du höll på med efter ett tag?. Allt var så jävla perfekt och underbart med dig jag ville inte gå ifrån dig jag ville inte släppa taget om dig när du krama mig, men det gjorde jag. Du förstår inte hur mycket jag har skadat mig själv för dig, du förstår inte hur mycket jag har gråtit och gråter för dig. Men på ett sätt är det så jävla synd om dig för du kommer aldrig få äkta kärlek, du kommer aldrig få uppleva känslan att bli älskad på riktigt. Allt var för bra för att vara sant med dig. Hur mycket jag än vill eller försöker så kommer jag aldrig att glöma ditt leende, jag kommer aldrig att glöma dig eller det du sa. Jag var så dum att jag gick på att du inte var som alla andra, du borde skämmas! . Jag förstår inte hur du står ut med dig själv, hur du står ut med att krossa någons hjärta så hårt, jag förstår inte hur du äns står ut med dig själv och dina lögner. I mina ögon är du ett jävla äckel som jag aldrig kommer att glömma - en player. Jag trodde aldrig att jag skulla säga det här, men jag hatar dig .



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: