by amanda

|
HejHej :) Idag skulle jag vara med fanny men hon dissade mig. Så jag var med annie lippa tilda och elin istället. Vi gick först hem till tilda och åt mellis där sen åkte vi till ip och där träffade vi John, Linn och några andra killar. Jag & Lippa tyckte det var fett tråkigt så vi ringde Rasmus & Leon. Rasmus kom men leon pallade inte. Sen skulle jag & Annie åka till våran skola för annie hade glömt sin väst där. På tuben mötte vi Svante, Phille, Petter & Erik. Vi åkte med dom tillsammans till kärrtorp. Sen gick Petter & Erik hem. Vi andra gick till skolan och letade genom hela skolan efter Svantes lillebror. Tildaa, Lippa & Rasmus stannade på ip sen kom Leon till dom. Vi bad dom komma till kärrtorp men när dom kom stog vi och gömde oss inne i skolan. Eller jag och annie gjorde det för svante phille och svantes lillebror stack till dalen. Sen gick annie lippa och leon hem, och rasmus hade gjort det innan. Jag & Matilda gick hem till mig och åt, sen skulle vi vara med Martin & Zebbe men dom drog till leons träning för att slå honom , så jag och tilda gick hem till Emma. Och jag Emma Jennifer & Tildaa åkte till centrum sen gick alla hem. Och nu sitter jag framför datan och skriver blogg. Men får inte vara inne längre, så hej då <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: