by amanda

| Vardag
förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men har verkligen inte orkat. I allafall just nu är jag hemma hos min pappa med Lippa & Tildaa dom kör dansmatta nere i källaren och jag sitter upp och skriver blogg :) Filippa sover över hos mig igår till idag och jag ska sova hos Fanny idág till imorgon, det ska bli jätte kul för jag ska få sova i hennes nya lägenhet för dom har just flyttat :D , i allafall jag tänkte berätta om vad jag gjorde igår. Igår efter skolan var jag med lippa det var jue fredag och jag slutade halv 4. Jag och Lippa åkte till farsta för att jag skulle köpa en ny fonde, eller hur det stavas xD. När vi var klara med det åkte vi hem för vi hade inga penagr kvar. Vi stog typ och väntade på tuben i en kvart för dte var förseningar men det märkliga var att det stog en minut hela tiden fast tuben kom efter en kvart ;) Sen gick vi av i sandsborg och där mötte vi Linnea som just hade vart hos Sanna och skulle hem. Sanna var jue hemma själv så vi tänkte gå till henne för att kolla hur det såg ut hemma hos henne, vi fick såklart komma in och vi var där i ungifär en kvart sen följde Sanna med hem till mig för jag & Lippa skulle äta, sen helt pötsligt skulle Sanna hem så vi följde henne en bit och gick sedan hem igen och gjorde pannkakor :D , Efter det sminkade vi oss lite och gick till kärrtorps centrum för att vänta på Rasmus & Leon som skulle komma med tuben för att dom hade vart på grönan. När dom kom beställde dom en varsin kebab. När dom ätit klart den var jue leon såklart piss nödig så han gick upp på taket och kissa. Rasmus skulle självklart också kissa dom men när han kissa blev det ett jävla generalknas han tappade sin mobil när han kissade och när han och leon kom ner var hela hans skärm full med kiss vad skulle han göra liksom `? så han torkade bort det på byxorna -.-:p Hahaha, sen gick vi hem till Leon för dom skulle byta tröjjor, Leon tog sin enskede tröja och Rasmus lånade Leons Stockholm tröjja :) Sen kollade vi på deras klassfoton för dom hade fått hem dom. Sen såg vi bilderna på leon själv då var vi jue såklart tvugna att få varsin och det fick vi :D Vi fick dom näst största bilderna på honom som det bara fanns två av :) Sen lovade Rasmus att vi skulle få en på han också :D Och sen var dom tvugna att lova oss att dom inte skulle ge bilder på sig själva till andra för då kunde jue inte vi reta dom andra med att vi hade bilder på dom och inte att det var dom som hade. :D I allafall sen ville vi se bilder på Leon när han var liten så han satt och kollade igenom en massa album , som var as tjocka men vi fick inte se några bilder nästan haha '/ Sen tog dom kondomer som konstigt nog hans mamma hade köpt till honom och dom höll på med kondomerna och sög på dom och slickade och stoppade in munnen, och runkade kondomerna och grejjer. Sen gick vi igenom skogen påväg hem till mig. Vi kom till en byggplats där dom typ håller på att bygga hus vi var tvugna att gå igenom där för att slippa gå runt allting. Jag och Leon gick först in i grejjen sen när vi såg att huset var öppet eller vad man säger ville vi gå in dit, jag och leon gick in och rasmus och lippa tvingade vi följa med efter. Sen gick vi ut ur arbetsplatsen och kom till min gård hos mamma. Sen satt vi där och gungade. Lippa satt på en gunga med Rasmus över sig och leon på den andra och jag stog bakom leon och gjorde fart sen var klockan mycket och dom var tvugna att gå hem. Jag och Lippa gick in till mig och gick in på datan men nu måste jag gå, Lippa har tydligen fått för sig att jag lippa och tildaa ska till skarpnäck för att vara med leon john rasmus och hektor. Men jag lovar när vi kommer dit så kommer inte dom vara där. -.- aja hej då puss aamnda.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: