by amanda

|
Idag är jag hemma från skolan också. För jag är typ sjuk. Eller jag är inte det längre men jag var det i morse, då hade jag typ feber. Skit tråkigt och vara hemma. Är hellre i skolan med kompisarna :) Men Martin, Cecilia & Natou är också sjuka så jag har ju några att chatta med i allafall :) Och så funkar vår andra data nu och jag har as gamla bilder där så jag håller på och ladda upp dem på pea så jag sen kan ta dom på den här datan som jag är inne på nu :) Haha bilderna är så jävla fula på mig jag ser ut som det största wannabe:t som finns. Aja jag kanske ska få gå ut senare och vara med mina kompisar när dom slutar men pappa ska hemma och kolla mig först så jag är frisk :) , hoppas jag får :D .
aja puss hej <3
dagens bild är på min bästiis Rasmus <3

  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: