by amanda

|
HejHej igår så var jag med lippa. vi träffades ganska sent och gick hem till mig och kollade på en tecknad film " Anastasia " ! haha när den var slut hade vi krig under mitt vardagsrumsbord för att jag hade tagit lippas mobil och vägrat ge tillbaka den. sen ringde linn och hon kom till mig. när hon kom gick vi till centrum och väntade på rasmus. när rasmus kom stog vi i centrum och pratade med ankan inne på pressbyrån och så ringde vi leon och försökte tvinga han att komma. haha sen helt plötsligt började jag och ankan reta linn med att hon var tsm med leon som kallas för blondinbella och lippa med rasmus. men leon ville inte komma men han lovade på våran vänskap att komma klockan halv 7. men klockan 6 skulle vi hem till filippa för att hon ska tydligen vara barnvakt åt en liten tjej i 3:an så vi var tvugna att gå hem så hon kunde prata med föräldrarna till tjejen hon ska vara barnvakt åt. hon kommer att få 1000 i månaden. taha och jag kankse ska vara med och vakta ibland men jag får inte pengar för det .. men i alf när vi sen gick ifrån filippa för att hon hade pratat med dom skulle rasmus hem. vi åkte tub till kärrtorp och rasmus åkte vidare för han skulle vara hemma klockan 7 för han skulle ha gäster. men när vi sen kom till kc var leon redan där. så vi stog där ett tag sen kom " bästis " och sa att sihad och dom skulle komma så då stack vi : ) tahah . sen stack vi till skolan och där gick vi runt i mörkret . haha men sen sa leon att filippa hade en bred rumpa typ. så filippa låtsades sur och hon och linn stack iväg. jag höll fast leon för att han skulle säga förlåt till filippa. han vägrade så vi stog på gatan vid skolan as länge för att han skulle säga förlåt. men det gjorde han inte :osen kom han låss från mig men då tog jag tag i han igen och han sa förlåt till filippa som då kommit tillbaka. sen gick vi till parken typ vid min gamla scouterna -.- jag och linn gömde oss bakom ett träd och när dom kom emot oss så började vi smeka trädet och säga att det var väldigt lent och vackert idag. dom ba äh :s. haha men sen så sa leon att scouter brukade knulla träd typ. då vart jag fett sur så jag och linn började gå as snabbt. och leon och filippa springades efter. haha sen gick jag emot leon och skulle tvinga han säga förlåt men jag fick inte tag i han men jag råkade dra bort hans luva. haha han försökte tvinga mig att sätta tillbaka den men jag vägrade innan han hade sagt förlåt. haha då försökte han ta min luva men den går inte att dra bort så han fick inte bort den. han drog i hela jackan och jag tog av mig den. sen började jag gå emot skolan igen fast åt andra sidan av skolan. han började gå efter sen fick han nog och gick iväg med min jacka och la den bakom ett hus :o  jag och linn gick dit och jag gick ner i en buske och linn tog jackan och slängde den till mig. jag satte på den men då tog han tag i hela mig och höll fast mig bakifrån. vi stog mitt i det blöta gräset efterssom det hade regnat. jag försökte gå ut på gatan men han vägrade låta mig gå ett ända steg utan att jag hade satt på hans luva . men jag vägrade göra det innan han hade sagt förlåt. men till slut vart jag as lack och drog ut oss båda från gräset. då försökte leon putta in mig i en tagg buske :s . haha men efterssom jag är starkare än han * stolt * så lyckades han inte. linn började kasta några jävla bär på leons fot för hon var tvungen att gå hem men jag kunde jue inte säga förlåt för leon höll jue fast mig. men sen började leon lippa och linn kasta nypon på olivia von waldens fönster. olivias syster kom till fönstret och kollade vilka det var. hon gick tillbaka in i lägenheten och dom fortsatte och kasta. linn och lippa gick mot centrum för att linn skulle gå. då släppte leon och gick åt andra hållet. jag följde efter leon, och då kom lippa igen. och linn hade åkt hem. då tog leon tag i mig igen och filippa sa att han skulle knulla mig bakifrån. han drog mig emot trädet och typ " knullade " mig bakifrån :O. haha sen vart han lack och tog i allt vad han kunde och försökte fälla mig. han lyckades och jag ramlade och han på mig :o jag låg i dom blöta löven med leon över mig. jag blev typ as blöt och hade löv i hela håret , över hela mina kläder, på och i min sko. SUCK liksom. haha och han låg med hela kroppen över mig så han vart inte blöt :o så låg vi ett tag och sen vart det lite för blött så jag vred på mig och råkade komma precis rakt med han på mig. då lyfta han på sig och satte sig på mitt ena ben. då vred jag på mig igen och han satte sig på min mage. jag typ dog och gjorde så han välte bakåt. men han satt  kvar med benen över mig då vart jag " damp " och rörde mig så mkt jag kunde. då fick jag nästan hans rumpa i min mun :o jag reste mig upp och började borsta bort alla löven. när jag var klar började lippa gå bort mot centrum och jag och leon stog kvar. han satte sig på löven då hade han redan tagit luvan och satt på den. men då skulle jag säga förlåt också. :s jag orkade inte hålla på längre så jag bärde upp honom och sa förlåt. han sa " mm " och vi kramades då sa jag att han också skulle säga förlåt. :o han ba förlåt. jag ba mm, sen jag ba " LILLEBROR ". han ba svarade inte. jag ba då säger du storasyster till mig. han ba " storasyster " jag ba aa , sen gick vi hand i hand tillbaka till lippa som stog vid " vår teater ". sen skulle vi hem och vi kramades och sa hej då, sen skrek leon att vi skulle logga in på msn. när vi loggade in , så chattade jag lite med han och sen skulle jag och lippa logga ut för jag skulle sova med henne. hon var fett taskig och petade mig i ögat, sparkade mig i magen och på brösten, taha så jag vägrade sova i samma säng som henne så jag sov på golvet halva natten. sen flyttade jag bort henne från sängen en bit och la mig brevid. snart ska jag och filippa träffa My och sen ska vi väl hitta på något. och ikväll ska filippa sova hos mig : )  haha hela höstlovet med filippa. <3
dagens bild är på leon min lillebror för att han är den underbaraste killen som finns , fast han är så jävla envis ; ) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: