by amanda

|
Paulina Friman, 8 år med dig nu. Du och jag var som tajtast. Vi var med varandra varje dag, det var du och jag mot alla andra. Men helt plötsligt jag vet inte hur det hände men började du få andra vänner och vi träffades inte lika ofta. Jag hann inte ens blinka innan vi inte ens sa hej till varandra när vi sågs. En kväll var du med din kompis och jag kom ut med två av mina. Du och din kompis började skrika fjortisar till oss. Fan vad jag hatade att se dig så, så som du såg ut då. Den snälla paulina som alltid var sig själv hade blivit fjortis :o Men en dag så tog vi kontakten igen och vi började prata . Förlåt för det jag nyss sa men du fattar inte hur ont det gjorde i mig när jag insåg hur du hade blivit. Du var en ny person och jag kände inte igen dig. Men nu har du gått förbi den perioden och jag är stolt över dig. Dina kompisar gillar typ inte mig men jag är sjukt tacksam över att du stannat hos mig i allafall för om inte jag hade haft dig hade jag inte klarat mig. Du har alltid funnits för mig och du ska veta att jag alltid kommer finnas för dig. Kommer du ihåg allt vi gjort tillsammans ? Det gör i allafall jag men om jag skulle berätta allt skulle det tagit lång tid. Men jag ska berätta några grejer vi gjort tillsammans : ) Kommer du ihåg när du och jag ville ha picknick så vi gick hem till mig och hämtade saft, kakor, frukt, mackor och lite annat sen gick vi ut på gården och satt där och hade picknick. Och som när vi var på grönan med din pappa och vi gick lustiga huset 50 gånger : ) och jag vågade typ inte åka något så du fick åka själv '/ och som när vi skulle sova hos dig och du ville ha sängen överst då vart jag jätte sur och låg och sov på golvet hela natten. Och alla gånger vi bara suttit hemma hos dig och jag sen ringt hem till mig och frågat om jag får sova hos dig men jag inte fått då har jag tvingat mamma att låta mig sova där :d , haha och vi har legat och klia varandra hela nätterna :D. haha och dom här minnena är inte ens hälftet. Du betyder obeskrivligt mkt för mig , och jag älskar dig sjukt mkt. lämna mig aldrig för då lämnar jag allt. amanda lindstrand och paulina friman för evigt, <3

  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: