by amanda

|
HejHej, idag vaknade jag 12:40 :o . Haha lippa hade sovit hos mig så hon och jag gick upp, åt frukost fixade rummet , och sen fixade vi oss själva : ) Pappa Therese och Kalle hade vart på någon affär och köpt en ny dörr till Pappas och Thereses rum och en dörr till min nya garderob, :d <3 Så jag fick börja rense en massa kläder och grejer för där min nya garderob ska vara där har jag lagt en massa skit så det var jag tvungen att rensa upp. Sen var klockan 3 och jag skulle vara hemma 4 för halv 5 skulle jag till min mamma för att hon fyllt år i tisdags . Så jag och lippa gick till centrum och köpte choklad på ica sen satte vi oss på ett berg vid tuben och lyssnade på musik i solen :o :p . Hahah sen gick jag hem och lippa med. När jag kom hem packade jag ihop mina saker sen satt jag framför datan i 20 min. Sen åkte jag till mamma och gästerna kom. Jag var där till 7 sen skulle jag träffa Tilda. Men hon skulle tydligen vara hemma klockan halv 8 , så hon kunde inte . Då ringde jag Annie och frågade om hon ville göra något, hon fick inte komma ut så jag skulle hem till henne. Men då helt plötsligt fick jag inte, så jag skulle gå hem till pappa istället för han fyller år imorgon så jag ska sova hos honom. Jag gick förbi skolan och där stog Becca, Madde, Emilio, Kenny, Wille, Sigge, Konrad och några andra. Becca ville att jag skulle vara med dom men jag ville inte vara med dom andra, eller jo Madde men inte killarna, så vi tre stog på andra sidan gatan med Emilio och det var okej , förutom att han gått bakom ryggen på Tilda när dom var ihop. Aja men nu är jag i alf hemma, chattar lite med leon och lippa. : ) Men ska gå nu , skriver kanske imorgon, pussar & kramar, amanda , <3
dagens bild är på min blodsyster filippa, <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: