by amanda

|
HejHej<3 idag stog jag typ i centrum hela dagen för jag försökte prata med denise och svante men det gick rakt åt helvete -.- och så har jag bråkat med olivia så jag filippa och resten följde efter henne när svante och joel gått ,  hon skulle åka tub till hennes dans i bagis . så vi åkte med till bagis. fast jag lippa och radwan åkte till skarpnäck och maia becka och elin gick av i bagis. aja sen åkte jag hem till mig , maia gick också hem och becka och lippa gick hem till becka. och dom andra hade redan gått hem. och så nu hela jävla kvällen har jag vattnat blommorna, bäddat rent min säng, lagat mat till familjen, diskat för hand, och satt på tvättmaskinen och snart ska jag hänga upp tvätten bara för en jävla skit läxa.. -.- sitter i allafall framför datan nu, : ) men ska gå puss och hej <3 / eran amanda
dagens bild på mig och blodsyster, <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: