by amanda

|
Tjenare , just nu sitter jag hemma hos filippa. Vi har precis gjort egen mat spagetti carbonara :p haha det är våran egna speciella maträtt. Jag bråkade som fan med leon igår men sen vart vi kompisar. Jag fick ett fint sms av honom på kvällen sen, jag vart fett glad och stolt efterssom vi just hade bråkat som fan och han och jag hade sagt fett taskiga saker till varandra. Men efterssom jag fick det här smset kunde jag inte sova så jag låg och slog huvudet i kudden så glad var jag :$, haha men nu sitter vi hos filippa jag ska snart hem fär jag måste tydligen vara hemma klockan 8 -.- bara för att pappa tycker att det ärr mörkt. Plus så har någon beställt bantingspiller hem till mig, någon som typ inte gillar mig som jag får betala 200 för i månaden, matilda har också fått det. Så det ska vi ringa om, för det accepterar min familj inte . Idag kom också mamma hem från Rom som hon vart i med hennes kille, min morbror, hans tjej och min mormor tror jag  :) Och på dagen var jag med lippa i globen där köpte vi present till min mamma som fyllde år i tisdags och min pappa som fyller år om fyra dagar sen mötte vi emma i globen och var med henne där ett tag och sen kom Rasmus, : ) Men jag vill lägga in dagens bild på linn för att hon var den ända som hjälpte och stöttade mig när jag bråkade med leon och en massa andra igår , <3 linn pettersson jag älskar dig syster, !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: