by amanda

|

du kommer aldrig inse hur hårt du svek mig. jag har gått vidare men jag kommer aldrig glömma. att jag fick gråta mig till sömns varje natt pågrund av det du gjorde. på nätterna sov jag inte. du fattar inte hur du stötte ut mig. du gjorde mig från populär till tönt. från bästavänner till något jag aldrig kommer glömma. den dagen du kommer inse hur hårt du svek mig den dagen kommer jag fan applodera åt dig, men jag kommer aldrig mer applodera åt dig så det kommer förstås aldrig hända. för det är obeskrivligt . hur kunde du svika mig så som du gjorde ? hur kunde du bara en dag skita i mig och bete dig som om ingenting hade hänt ? tss , som om allt du sa till mig var äkta? haha jag skrattar nästan åt det . du lekte med mig? när jag ramlade ner skrattade du åt mig men när du ramlade tog jag emot dig. du är så jävla falsk . du leker jue med alla ? en jävla äcklig och ful player kan man beskriva dig som. du snackar bullshit om alla bakom ryggen och sprider sånna jävla falska rykten. fattar du hur mycket jag hatar dig nu ? hur länge jag fått gått och bära på en massa skit som inte tillhör mig. som jag har fått soppa upp från dig. ! fyfan asså. jag litade på dig, hur kunde du ? jag förstår inte hur du kan leva med dig själv och ens stå ut,? har du inte märkt hur ovälkommen och hatad du är ? du gjorde så jag blev trakad och jagad hela tiden.? hur orkar du ens stå på dig själv ? jag fattar fan inte hur du ens pallar gå runt och kalla alla hora, och hota alla ? haha du har jue inte ens några vänner som kan försvara dig ? haha okej jo typ några äldre, ? haha och du säger att du ska skicka någon jävla maffia på min barndomsvän ? haha du borde vara rädd nu för det här har gått ut till alla mina vänner och deras vänner och grejer . och om du säger något mer eller ens rör mig eller någon av mina kompisar kommer du få ångra dig groft. du kommer få gå runt osäker i hela ditt liv. och när vi hittar dig sen om du då gjort något kommer du få gå hem misshandlad. man leker inte med tjejer och kallar inte andra hora när du inte ens känner dom? du gjorde men fan inte längre, så ledsen liksom. en dag kommer du få böna och pussa andras fötter för det du gjort. men då är det redan försent. fan vad jag skrattar åt dig ! player, falsk, äcklig, fjortis, wannabe, allt äckligt som finns beskriver dig. jag svär jag kommer hata dig förevigt. !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: