by amanda

|

när han ringer, bry dig inte .
när han smsar , bli inte glad.
när han sviker, ge han inte dina
tårar för det är han inte värd.
låt honom aldrig få se att du
gråter för honom. glöm honom
och gå vidare. slösa inte ditt
liv på honom när du vet att han
inte kommer komma tillbaka.
ingen ska få svika dig.
ta aldrig åt dig helt av vad han sa
för du vet redan att han kommer
svika. när han sen har svikit dig
och säger förlåt efter , ta aldrig emot
förlåtelsen för då är det försent.  
gå vidare utan honom, hur mycket 
du än älskar honom, bevisa
honom att man inte leker med tjejer !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: