by amanda

|

Hej allihoppa, just nu är jag i Örebro med filippa, för hennes pappa bor här  : )Vi har fan skit kul, eller haha vi sitter typ framför datan hela tiden x). Snart ska vi till staden, själv har man nyss duschat ;) Är as irreterad på en tjej som tagit kontakt med filippa på pea och sen sitter hon och skriver pressar om sina kompisar där hon härmar mig och skriver precis likadant, skit irreterande , så vi började bråka igår och jag tog in alla mina kompisar, i våran konversation och hon tog in sina sen började vi bråka som fan, dom kunde fan inte stava så man fattade inte vad dom skrev, men dom kallade oss fjortisar och horor hela tiden -.- så omoget .. " stort suck ". aja men nu måste jag gå :p
dagens bild är på mig :d <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: