/ Kantima §

|
Amanda hjärtat jag vill att du ska veta att jag älskar diig grymt mkt och kommer aldrig kunna leva utan deej.. Du lyser upp min dag, du är mitt allt ...ingenting skulle fungera utan diig ..<33 Jag har inte kännt diig så länge men ändå vem bry siig ... XD Jag vet inte hur jag ska beskriva hur mycke jag älskar diig ..det är nästan helt omöjligt ... Du är som en ägel från himlen som alltid har stått vid min sida och alltid har stöttat mej .. en sekund utan dig känns som
en hel jävla fucking liv ...jag skulle aldrig klara miig utan diig .. När jag har ramlat ner på knä hjälper du miig upp igen ... Gumman jag vill att du ska veta att jag kommer alltid finnas här för dej när du behöver miig , Jag kommer alltid stötta dej och aldrig nånsin svika diig och lämna dej ... jag kommer aldrig släppa taget om deej och då menar jag ALDRIG!! hjärtat alltid du och jag livet ut<33

AMANDA LINDSTRAND <33

/// KANTIMA


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: