by amanda

|
Hej allihoppa : ) har faktiskt inte skrivit på ett tag men har inte orkat. Idag var jag inne i stan med matilda och filippa. vi hade skit kul vi gick runt och provade jeans och skor : ) . vi kollade efter en massa andra saker också men hittade inte det vi sökte efter -.- filippa åkte hem runt halv 4 idag. jag och tilda var kvar och gick och runt och leta efter en 7-eleven, men vi hittade ingen så vi gick till pressbyrån och köpte en varsin glass istället . precis när vi köte glass hittar vi en 7-eleven -.- haha men sen gick vi in på NK , och tittade på en as snygg Lyle Scott tröja vi kanske ska köpa : ) och så provade vi en massa fred perry tröjor : ). på hela dagen hade leon adam hubbe och hempa dissat oss så vi vart as sura på dom, men vi är typ kompisar nu . -.- haha men sen gick jag och tilda hem till mig och åt makaroner och köttbullar :d , haha sen gick hon hem, och nu sitter jag hemma framför datan och försöker tvinga filippa ge mig mina pengar hon är skyldig mig sen 1-2 månader tbx, men hon vägrar :s  aja men måste gå pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: