by amanda

|
HejHej, igår efter skolan skulle jag vara med annie elin tilda & lippa till halv 6 , & vi slutade halv 4. efter det skulle jag till IKEA. matilda lippa och elin fick typ damp på mig, så jag pallade inte vara med dom & ringde min mamma och sa att hon skulle hämta mig i entrum. Hon var och handlade så hon skulle hämta mig när hon var klar. men när annie hörde att jag ringde mamma vart hon typ lack på mig för att jag inte ville vara med dom. hon ba men du drabbar jue mig, när jag vill vara med dig. jag ba men och jag vill inte vara med er, då sprang hon iväg till lippa & dom för dom gick före mig. max fred & tobbe stog med mig i centrum , & det var  ganska kul tycker jag än att i allfall sitta i centrum en timme själv. svante phille joel och petter kom från tuben och sa hej, sen sa dom hej då och sprang iväg. fred gick oxå en stund senare. förut var jag alltid med max & tobbe, sen slutade vi vara med varandra och pratade inte ens med varandra i skolan fast vi gick i samma klass. men vi har fått  bättre relation igen & det är jag så sjukt  glad över, för dom är 2 helt underbara personer ! men min mamma kom typ en timme senare, då sa jag hejdå till max & tobbe och åkte till ikea. vart dom skulle det vet jag inte , men dom skulle typ till Max eller Tobbe. i allafall vad dom sa när jag var med dom. men på ikea var det ganska kul för jag fick ganska mkt saker. jag fick en ny matta, nya gardiner. 4 fotoramar, 3 ljuslyktor, 2 nya lampor, en ny hårspray, 2 nya speglar som ska sitta ihop, 2 nya blommkrukor, 1 ny kudde att ha i min soffa, & 1 ny filt. jag vart faktiskt jätte nöjd för jag trodde aldrig jag skulle få så mkt grejjer : ) jag har börjat fixa mitt rum lite, men kommer ändå inte vara klar på länge. sakerna räknas såklart som julklappar . men i allafall nu sitter jag hemma, dricker te och tror att jag snart ska träffa tilda. men hon ska på någon visning i en annan skola, efterssom hon kankse ska byta : ( och så drömmde jag värsta läskiga saken, att tilda tog självmord : ( , på tisdag ska jag i allafall vara med cornerlia själv, eller vi ska vara själva först och kanske träffa några efter :D fan vad kulkul : ) men nu måste jag gå, vi ses pussar amanda.