by amanda

|
HejHej, just nu sitter jag hemma och äter nudlar. fixade just med mitt team " lillebror " gå gärna medlem om du vill. igår var jag hos jimmy och lina med resten av familjen. vi stannade där till halv 2 sen gick vi hem. det är bara några meter hem så vi gick . pappa var typ lite halv full och det är första gången han är det när jag och karro är med. efter halva vägen så började Therese och pappa bråka. Kalle satt kvar i vagnen framför dom medans jag och karro gick bort mot busshållsplatsen för att kolla när bussen kom nästa dag . Therese stog och skrek till pappa medans pappa höll käften . Karro och jag ville ta olika bussar jag ville ta två bussar tidigare än henne . hon vart skit sur och skrek horunge te mig sen gick hon åt ena hållet och jag åt andra. jag satt på en bänk några meter från där pappa och Tessan stog . Karro hade gått bort till själva huset och väntat. Jag började böla för en vissa sak och det som hände. jag vet inte varför menmen . sen kom Karro och frågade vad som hänt då började jag böla ännu mer. jag och karro stog seriöst ute klockan 01.40 och väntade på att dom skulle komma för att dom bråkade . så sjukt dålig stil , så vi gick fram te dom. och då hade dom tydligen bråkat klart så dom började gå mot mig. Jag och karro var typ as sura så vi vände och gick tbx. jag som nyss hade bölat gjorde allt för att man inte skulle se det. jag pallade inte att pappa la sig i. när vi sen äntligen fick komma in, kom pappa till oss och försökte pussa oss och hålla på. han märkte att vi var sura men sa ingenting. imorse höll han på och ba är ni sura eller och jag och karro vek oss undan . han får fan skylla sig själv.. ni som läser kanske inte förstår men asså , aa jag orkar inte förklara. men ialf när jag kom hem idag så träffade jag tilda och vi gick hem te mig och fixade våra team. sen stack hon för att hon hade match. den är klar klockan 6 och då ska vi träffas igen . pappa kalle och therese är på en typ fotomässa och jag & karro är hemma. karro är här med två killkompisar som hon typ gillar. Elias & Nick . ikväll ska vi till våra släktingar, men jag och karro ska gå så fort vi ätit för att få vara med kompisar igen . och imorgon har pappa lovat att börja med min garderob, så jag äntligen blir klar med mitt rum. och så ska vi te ikea någon dag för jag ska få nya möbler , eller ialf vad jag har bestämmt. jag ska i alf ha en hel vägg med speglar. : ) och i veckan ska jag te ikea med mamma också för att också köpa lite nya grejer. jag är nämligen otroligt trött på mitt gamla vanliga tråkiga rum : ) men nu ska jag fixa lite med mitt team igen , pussar amanda : )


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: