by amanda

|
hejhej, just nu sitter jag framför datan hos pappa och lägger in bilderna på leon och rasmus som dom tog igår. dagen idag är sjukt tråkig. efter skolan gick jag hem för att jag inte pallade följa med lippa annie elin och tilda hem till lippa. så nu är jag hemma, och någonstans vid 4 hämtar mamma mig , ska nämligen på konsert ikväll i globen med mormor mamma och karro. konserten är inte specíellt rolig tror jag. för jag såg den förra året också och då var det inte kul men vi får se i år. egentligen borda jag plugga till no-provet imorgon men jag orkar verkligen inte så kommer säkert få alla fel. för när vi övade idag på lektion gick det åt helvete , men man får göra om provet : ) men nu ska jag gå , men först kommer några bilder. det finns fler än dom jag lagt in, men orkar inte lägga in alla , men puss hej <3
     


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: