by amanda

|
HejHej, igår hade jag och linn såklart skit kul. vi var hemma hos henne med marko , och vi hade köpt pizza innan . men vi åt inte den förän han hade gått. men sen klockan 11 kommer hennes pappa till oss och frågar om vi vill följa med till donken :o haha vi ba aa så åkte vi till ngn donk ett tag bort. han var skit rolig :d på donken fick vi alf en varsin glass och en varsin apelsin juice. vi åt i bilen men sen åkte vi i alf hem . när vi precis skulle åka från donken hade hennes pappa precis slängt lite skräm i papparskorgen . sen när han kom till bilen igen han ba : oj jag trodde jag slängde bilnycklarna men det gjorde jag tydligen inte . så åkte vi iväg . och efter typ en kvart han ba började prata med sig själv typ och sen helt plötsligt han ba jag slängde visst mobilen i papperskorgen på donken . hahah vi ba va ? han ba aa men vi skiter i den :S jag ba va ska du skita i din mobil ? han ba aa jag har ändå fler hemma , då började jag och linn dampskratta för det var skit kul . när vi sen kom hem i allafall så var vi inne på datan och klockan 12 somnade hon. jag var skit pigg så jag gick och städade hennes rum sen klockan halv 3 gick jag och la mig . nästa dag , alltså idag vaknade jag kvart i 11 och linn lite tidigare. hon skulle på julbord senare så jag gick ifrån henne kl. 2 . då träffade jag hanna på ängen i björkhagen , för hon bor typ där. vi skulle hem till henne för att baka lussebullar : ) vi gick till affärn direkt för att köpa lite saker. när vi kom dit så var typ leon & typ hektor där :o leon skrev såklart där är amanda i hela affären :$ sjukt pinsamt ! haha men sen gick dom i alf, jag och hanna var skit flummiga så vi skrattade typ hela tiden och jag höll på att kissa på mig ? :o haha men sen gick vi i allafall hem , och när vi kom hem hade vi köpt en grej fel. leon smsade mig typ en kvart efter och frågade om vi var ute med hunden . haha hanna har inte ens någon hund :D men jag svarade " i alf inte för tillfället ", haha sen en kvart senare igen så smsade jag och sa att vi var ute med hunden för att vi skulle till affären igen och handla rätt grej. men då svarade han inte -.- vi köpte det vi skulle sen gick vi hem igen , bakade det sista och sen gick vi ut . vi var på ängen och fottade och höll på. sen ramlade hanna och jag slängde mig över henne , det var skit kul :D haha men sen gick vi förbi leon och upp mot typ en turkaffär. vi gick in där men det stank som fan så vi ´gick ut igen . sen gick vi till ängen igen och där hittade vi ett koppel . vi tog en pinne och knöt fast det i kopplet. och precis då såg vi leon och typ hektor i leons köksfönster så jag smsade han och skrev att vi såg han . han ba vart jag ba vi är på ängen , han ba kollade ut jag ba smsade han och ba visst är våran hund söt, han ba nej :s jag ba meh , men sen typ en timme senare gick jag och hanna hem till henne och sen skulle jag hem . nu är jag hemma och bloggar. kolla gärna min och anneis nya blogg också, http://nsne.blogg.se aja men nue ska jag gå, pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: