by amanda

|
Idag var jag med nea. hon slutade 3 och jag halv 2. så jag gick hem till emma med annie emma och tilda så länge. lippa och elin hade gått hem till lippa och ätit " mellis " där . dom skulle träffas sen och köra snöbollskrig . klockan kvart över 3 så gick jag från emma för att träffa nea. men hennes mobil var typ sönder så hon svarade på mina sms efter typ 5 min hela tiden . så jag stog typ och visste inte vad jag skulle och väntade på hennes sms i 20 min . sen smsade hon mig vart hon var och jag började gå dit . sen träffades vi och vi gick hem te min pappa. där satt vi framför datan och så ringer emma och tilda och säger att dom tydligen blivit dissad av elin lippa svante & joel typ -.- men i alf , klockan 6 gick vi från mig för att nea skulle hem . sen åkte i alf jag också hem och nu sitter jag jue framför datan och bloggar lite . men jag måste gå , vi ses pussar <3
dagens bild är på världens sötaste denise & nea §


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: