by amanda

|
HejHej, jag sov hos tilda igår och jag började bråka med lippa och annie som fan . leon var på min sida och " skyddade " mig, så han vart också osams med dom . idag vart jag kompis med annie igen och jag var med henne för 2 timmar sen . lippa vet jag inte, jag vill i allafall inte bråka med henne . idag vaknade jag jue i alf hos matilda och vi gjorde oss i ordning sen åkte vi till t-centralen . efter typ 1 - 2 pallade inte jag vara kvar så jag åkte hem och var med annie . tilda stannade där med sin mamma för att kolla efter vinterskor till henne . jag och annie var hemma hos min pappa, annie åt nudlar och jag satt framför datan och vi körde lite guitar hero : ) jag börjar faktiskt bli lite bra. nu sitter jag i alf hemma hos pappa ensam och vi har spanska läxa till imorgon som jag glömt totalt : ( fan också ! nu måste jag i alf gå, ska kolla lippas blogg för hon bad mig göra det . pussar amanda. 
dagens bild är på Hampus, en kille som jag chattar ganska mycket med <3

 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: