by amanda

|

Du säger att du finns för mig, men när jag väl behöver dig så finns du inte där.
När jag ser på dig att du mår dåligt, tar du inte emot min hjälp.
När jag försöker berätta för dig, så bryr du dig inte .När jag säger att du
betyder allt för mig & att jag älskar dig, så tar du inte åt dig.
Du säger att du älskar mig, men du bevisar det inte .Vad har jag
gjort för fel ?Jag förstår det inte .Jag offrar allt för dig, men jag får
 ingenting tillbaka.Du vet att jag älskar dig & att jag alltid kommer
 göra det , det är därför du fortsätter leka med mig. Förklara för mig, för jag förstår inte .
  



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: