by amanda

|

idag var dagen inte direkt lyckad. först blev jag dissad av lippa i skolan , för jag skulle egentligen vara med henne idag. men hon sa att hon skulle öva med annie & tilda till en jävla sång dom ska sjunga sen . så hon dissade mig & var med dom. då skulle jag vara med linn & elin. när elin och jag slutade skulle vi träffa linn men hon ville köra tunnelbane kull, så vi lät henne göra det . hon sa att vi skulle ringa när elin gått hem för att elin skulle hem klockan 3. klockan 3 fast lite innan ringde jag linn men då vill hon fortsätta " leka " . och jag ba aha liksom :s jag ba men då är inte vi idag hon ba " mm " sen la jag på. så jag gick hem och möblerade om mitt rum. det blev ganska bra förutom att det står en byrå mitt i rummet som egentligen inte ska stå där för jag ska få en ny som ska stå utanför rummet istället. nu har familjen kommit hem och vi ska väl snart äta middag . jag ska också försöka tvinga pappa att börja på min nya garderob : ) pussar & kramar eran amanda. dagens bild är på sötaste denise, <3 



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: