by amanda

|

Hejsan Svejsan, just nu sitter jag hemma hos filippa , och är inne på datan : ) chattar och sådär. vi ska snart kolla på en skräckfilm som heter " inside " ! jag tror den kommer vara jätte bra, för den verkar bra på baksidan. igår bråkade jag som fan med lippa elin och tilda. jag orkar inte berätta varför men ni som känner mig och inte vet kan fråga på pea eller msn : ) men vi vart i alf kompisar sen . efter skola åkte jag tilda och lippa in till stan för att lämna tbx hennes skor som hade gått sönder sen åt vi på donken. efter det kollade vi lite efter skor men hittade inga så vi köpte en fonde till lippa istället. sen åkte vi hem. jag och lippa åkte till kärrtorp och tilda åkte hem till elin i  bagis .  vi skulle egentligen vara med leon idag men han var med andra och när vi kom hem missade vi honom på tuben , han var i björkhagen och vi åkte vidare. vi väntade på tuben till åkeshov sen åkte vi till björkhagen, och där träffade vi saga och olivia. saga olivia leon och sanna körde något jävla kull :s :p , haha leon och sanna åkte med tuben till skarpnäck när vi kom, och sen tog vi nästa tub till kärrtorp. när vi kom till kärrtorp var svante joel petter sanna och leon där. efterssom dom körde kul åkte vi vidare till skarpnäck : ) sen åkte vi tuben tillbaks , eller vi skulle åka till kärrtorp tbx till dom andra men då hade tydligen sanna och leon mött tåget så dom hoppade på i bagis. sen i kärrtorp gick vi tjejer av och leon åkte vidare. sen kom han tbx och saga sanna och livv åkte hem, sen stog jag lippa och leon en bit från centrum sen gick leon hem .. men jag ska tagga, puss och hej : ) <3
dagens bild är på mina vänner, rebecca österholm & fanny svensson, : )