by amanda

|
vi har förlorat det vi hade och jag tror att vi aldrig kommer få tillbaka det igen. jag har svårt för att säga det men jag är inte lika säker på att det är vi föralltid längre. det är det ända jag vill eftersom vi 5 alltid stått varandra närmast och alltid funnits för varandra. men varför hände det som absolut inte fick hända ? vi 5, som var en självklarhet för oss alla. varför är vi inte tightast längre ? jag har behandlat alla er som skit någon gång och jag hoppas verkligen att ni kan förlåta mig för det , även fast jag inte själv kan det. vad hände mellan oss ? vad gick snett på vägen genom livet ? jag förstår det inte när vi var så nära varandra. vi har stannat upp på livets väg och vi kanske aldrig lyckas gå tillsammans på vägen igen . jag vill inte lita på det och jag vill egentligen inte säga det , men det gör ont i mig att vi kanske en gång måste skiljas åt. jag litar verkligen på er men inte lika mycket som jag gjorde förut. allt skit snack & alla ljug ? hur kom dom in i bilden ? jag förstår det inte . ni står mig närmast och jag hoppas verkligen att vi kan få till det igen som det var förut . för bara någon månad sen. alla våra minnen, kommer ni ihåg dom ? det gör jag , för jag glömmer dom aldrig ! vi kanske inte passar tillsammans längre ? ingen av oss tror jag har någon kraft kvar att kämpa med, men jag hoppas att vi alla har lite, för vi måste verkligen kämpa och ge allt för att klara det här nu. ni är allt för mig, & jag hoppas att ni vet att jag inte lever utan er ! om jag dör före er, kom ihåg att jag kommer stanna vid grinden då & vänta på er. förlåt för allt, men jag älskar er ! angelica, matilda , elin & filippa, ta åt er .


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: