by amanda

|
HejHej, idag när jag slutade skulle jag och lippa åka till björkhagen för att vara med kantima för första gången. hon svarade helt plötsligt inte på mina sms för att Marko tagit hennes mobil och leon & hempa kom te kärrtorp där jag och lippa väntade på tuben mot åkeshov, så när dom kom gick vi på tuben till skarpnäck och åkte dit. sen åkte vi tbx och åkte till bagis . där väntar agnes kantima och natou på oss. där nere stog radwan och marko. leon dissade typ hempa så hempa drog hem. vi andra visste inte vad vi skulle göra så vi stog i björkhagen ett tag sen åkte vi fram och tbx. efter ett tag gick natou hem, lippa skulle också hem för att vara barnvakt och jag skulle vara med henne efter så jag gick också dit. jag fick vara ensam hemma hos henne i en halvtimme tills tydligen hennes mamma kom hem fast hon inte skulle göra det fören klockan 8. så agnes och kantima gick också hem. jag stannade inte med dom för kantima hade träning klockan 5, och jag hade inte någon speciell lust att vara med agnes själv, plus så vet jag inte ens om hon kunde. klockan 7 gick jag hem ifrån filippa , för att gå hem och fixa min nya garderob. när jag ringer pappa för att jag är påväg hem så säger han att det är försent och att han inte alls lovat mig .jag vart skit sur och vi började bråka genom telen. sen la jag på i hans öra och typ skrek idiot. när jag kom hem gick jag direkt upp på mitt rum, och efter ett tag gick jag ner igen för att hämta min läxor och plugga lite . jag ville smsa med leon men han svarade inte : ( efter ett tag kom pappa upp och försökte prata med mig men jag vek mig bara undrade och ignorerade honom. en stund senare gick han. när han gått ner , och en stund efter det går jag också ner för att hämta min väska. då kommer han emot mig och försöker krama mig men jag slet mig loss och gick upp igen. efter en stund gick jag ner för att öva på min engelska läxa på datan, jag fick ta karros data så sitter vid den nu . pappa kom te mig med en choklad bit och lite te sen ville han prata med mig. han berättade om i lördags, då jag skrev om att dom började bråka och jag började böla. dom hade tydligen börjat bråka om att Therese ville att vi ska åka till dom vi var hos, deras landställe på nyår och fira där. pappa ville prata om det sen och jag och karro vill inte åka dit. för så länge jag kan minnas har vi alltid firat midsommar på samma sätt och med samma människor, och nu kommer therese in i bilden och försöker ändra på det . och det vill jag inte så jag kommer inte gå med på det . men nu måste jag gå , skriver imorgon tror jag .pussar & kramar amanda.
här kommer några finfina bilder som tog idag : )
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: